Τρίτη, 12 Ιανουαρίου 2016

Διευκρινήσεις επί της επιστολής μου.




---------------------
Επειδή σημεία της επιστολή μου προς τους Δημότες των Ιωαννίνων που δημοσίευσα στο παρόν προσωπικό μου Ιστολόγιο ερμηνεύτηκαν από Μέσα Ενημέρωσης των Ιωαννίνων με τρόπο που δεν ανταποκρίνεται στις προθέσεις μου θέλω να διευκρινίσω ότι:

• Με την επιστολή μου ήθελα να εξηγήσω στους δημότες που με στήριξαν εκλογικά αλλά και σε όλους τους φίλους μου τους λόγους που με οδήγησαν στην απόφασή μου να αλλάξω Δημοτική Παράταξη. Δεν ήθελα να ακολουθήσω τον συρμό και να αλλάξω παράταξη με «ελαφρά πηδηματάκια» και στα μουλωχτά όπως γίνεται συνήθως.

• Ο εναγκαλισμός των Δημοτικών Αρχών διαχρονικά  με επαγγελματικές ομάδες και οικονομικά συμφέροντα είναι παγκοίνως γνωστός. Αρκεί να παρατηρήσει κανείς την κάκιστη ποιότητα των έργων και των υποδομών που κατασκευάστηκαν στην πόλη μας τα προηγούμενα χρόνια, τις συνεχείς παρατάσεις υλοποίησης έργων που δίνονταν στους εργολάβους, την αδιαφάνεια που χαρακτήριζε τις Διακηρύξεις των έργων, τα ανείσπρακτα χρωστούμενα εκατομμύρια και πολλά άλλα. Η αναφορά μου στη σχέση της Δημοτικής μας Αρχής με τα ποικιλώνυμα αυτά συμφέροντα, που κατά την άποψή μου, έχουν μεγάλη ευθύνη για την υστέρηση των Ιωαννίνων σε πολλά θέματα, δεν είχε την μορφή της καταγγελίας, αλλά ήταν έκφραση της απογοήτευσης μου για την συνέχιση εν πολλοίς και από την τωρινή Δημοτική Αρχή πρακτικών του παρελθόντος.

• Με την αναφορά μου στους «βαρόνους» ήθελα να τονίσω το γεγονός της έλλειψης ανανέωσης και να στηλιτεύσω την ανακολουθία μας σε ότι λέγαμε και σε ότι έγινε.

• Με την αναφορά μου στο πρόγραμμα της Δημοτικής Παράταξης «Ενότητα Πολιτών-Νέα Γιάννενα», η σύνταξή του οποίου ήταν αποτέλεσμα συλλογικής δουλειάς στην οποία συμμετείχα και εγώ - και όχι δικό μου δημιούργημα όπως λανθασμένα ερμηνεύτηκε - ήθελα να στηλιτεύσω το γεγονός της απόσυρσής του αμέσως μετά τις εκλογές. Δυστυχώς αυτό έκαναν οι Δημοτικές Αρχές διαχρονικά. Πίστεψα και πιστεύω ότι το Πρόγραμμα με το οποίο εκλέγεται μια δημοτική αρχή πρέπει να είναι ο οδικός χάρτης των δράσεων της. Για τον λόγο αυτό μάλιστα είχα προτείνει η δουλειά να συνεχιστεί και να συμπληρωθεί από ένα Επιχειρηματικό Σχέδιο (Business Plan) με συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα που θα ακολουθούσε η Δημοτική Αρχή. Για τον λόγο αυτό και το είχα δημοσιεύσει και στο παρόν Ιστολόγιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: